domingo, 18 de mayo de 2008

DIA DAS LETRAS GALEGAS

Onte, 17 de Maio de 2008 celébrase en Galicia o DIA DAS LETRAS GALEGAS, este ano homenaxeando a José María ÁLvarez Blázquez, e moi o meu pesar non coñezo nada del.... E como eu non son unha "postureta", que podería buscar calquera cousa en internet e quedar de intelectual, convidovos a que vos mesmos busquedes algo pola vosa conta, e eu dende aqui farei unha homenaxe as nosas letras o meu estilo.... E QUE MELLOR MANEIRA QUE POÑER ALGO CÓS SEGUIDORES GALEGOS DE ESTE BLOG VAI EMOCIONAR.... que grande axuda o coñecemento da nosa lingua para os cativos supuxo... AS BOLAS DO DRAGÓN!! e o XABARIN CLUBE :)))

E de mostra uns botóns... COS DISFRUTEDES!!!



E.. queé dificil elección escoller soamente unha canción.. A CANTAR CON XABARIN!!



AYSSSSSS cantos recordos...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

oli queremos mas novedades en el blog. Te echamos de menos.
VUELVEEEEEEE

Anónimo dijo...

porke este blog no se actualiza?

hard candy dijo...

En breve en breve.... no seais impacientes!!!

me encanta que me echeis tanto de menos en vuestras vidas... :9 OS QUIERO! esta semana actualizacion sin falta...